Verzending en levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je via onze webshop op een werkdag voor 17:00 uur een bestelling plaatst wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Doorgaans ontvang je je bestelling de volgende dag. Als je na 17:00 uur op een werkdag een bestelling plaatst wordt de bestelling de volgende dag verzonden. Als je na vrijdag 17:00 uur een bestelling plaatst wordt jouw bestelling op maandag verstuurd.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Migron.nl?

Zoek het product dat je wilt bestellen onder ‘producten’. Het product komt in jouw winkelmand door op ‘in winkelmand’ te klikken. Hierna komt automatisch jouw winkelmand tevoorschijn. Als je verder wilt winkelen klik je op ‘ga verder met winkelen’. Als je wilt afrekenen klik je op ‘ga door naar afrekenen’ en kan je het bestelproces verder afronden.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Alle producten in onze webshop worden met de pakketservice van PostNL verstuurd. Doorgaans heb je jouw bestelling de volgende dag in huis.
De verzenddoos waarin onze producten verzonden worden is gemaakt van recyclebare milieuvriendelijke materialen.

Bestelling controleren. 

Controleer altijd goed het winkelmandje voordat je je bestelling afrondt. Nadat je al je gegevens hebt ingevuld kan je het afleveradres kiezen: dit kan jouw eigen adres zijn of een Pakje Gemak punt.

Betalen en afronden.

Via onze website is het mogelijk met iDeal, Paypal, Maestro, Mastercard, Visa, Sofort Banking en Bancontact te betalen. Na het kiezen van een betalingsmogelijkheid klik je op ‘bestelling verzenden’ en hierna start het betalingsproces van jouw bank.

Ik woon niet in Nederland of België. Kan ik dan wel bestellen?

Ook buiten Nederland en België leveren we onze produkten. Zo kun je op de afrekenpagina kiezen voor binnen Europa. Voor andere landen kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@migron.nl of +31 (0)73-8884739. We maken handmatig een factuur voor je en nadat we de betaling hebben ontvangen, verzenden we je bestelling.

Ik heb geen internetbankieren. 

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@migron.nl of +31 (0)73-8884739. We kunnen handmatig een factuur voor je maken. Nadat we de betaling hebben ontvangen, versturen we de bestelling.

Het product Migron is verkrijgbaar via onze webshop.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je ontvangt van ons per e-mail de track-and-tracecode van jouw bestelling. Controleer hiervoor ook de map met ongewenste e-mail. Met de traceercode kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling wordt aangeboden door PostNL. Doorgaans wordt een pakket de volgende werkdag afgeleverd.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Als je je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)73-8884739 of via e-mail info@migron.nl.

Mijn bestelling klopt niet.

Als je bestelling niet klopt neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)73-8884739 of via e-mail info@migron.nl.

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen? 

We werken met een geautomatiseerd systeem waardoor het mogelijk is elke dag bestellingen te verzenden. Hierdoor heb je jouw producten snel in huis. Het is niet mogelijk een afgeronde bestelling aan te passen of te annuleren. Controleer je bestelling daarom goed voordat je deze afrondt.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt jouw bestelling laten afleveren op je eigen adres of een Pakje Gemak-punt bij jou in de buurt.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen bij het Pakje Gemak-punt?

Je ontvangt van ons per e-mail een track-and-tracecode. Met deze traceercode kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Daarnaast ontvang je van PostNL een e-mail op het moment dat jouw bestelling afgehaald kan worden bij het Pakje Gemak-punt.